Danielle Snoeij | Tele2

Sprekers
Danielle Snoeij is verantwoordelijk voor alle merk- & merkstrategie gerelateerde activiteiten van Tele2 Nederland. Met als een van de belangrijkste pijlers de Branded content & Social strategie. Hiermee is zij een van de drijvende krachten achter de succesvolle herpositionering van Tele2.

Binnen de spraakmakende campagne ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’ heeft zij Branded content een belangrijk onderdeel van de communicatiestrategie gemaakt. Door te durven acteren op onbekend terrein, maar met een strakke regie, heeft Branded content positief bijgedragen tot het veranderen van het imago. Tele2 doet dingen graag op haar eigen onderscheidende manier waardoor het merk boven het maaiveld uitstijgt. Hiermee is Tele2 relevant en uniek binnen de telecom branche.

Sponsors

  • Talpa Radio
  • BrandDeli
  • Clipit
  • De Persgroep
  • Endemol
  • Lemon Scented Tea
  • MPG Logo
  • RTL Nederland
  • Sanoma/SBS
  • TMG
  • Universal Music Group & Brands
  • Voetbal International

Partners

  • MarketingTribune Content
  • MarketingTribune Media
  • Marketingfacts