Spreker
Ilse Van Rillaer
B2B marketing manager en commercial partnership manager
Ilse Van Rillaer startte bij C&A maar ging nadien eveneens de mediawereld in; Channel manager Nickelodeon bij MTV Networks, Brand manager bij SBS Belgium bij de transitie van VT4 naar VIER. 10 jaar geleden startte ze bij Studio 100 waar ze tal van rollen op zich nam en nu binnen het team van Inge Moerenhout, actief is om strategische vraagstukken uit te puren en om te toveren tot creatieve concepten met het juiste mediaplan.
Verbind jouw merk duurzaam met gezinnen via de magie van Studio 100!
Hoe integreer je als bedrijf een goed gekozen maatschappelijk thema in je plannen? Zodat het én authentiek aanvoelt én gewaardeerd wordt door jouw doelgroep? Daar start de magie van Studio 100. Sterke merken zoals Bumba, K3 en Mega Mindy hebben generaties lang al een grote impact door verbinding te zoeken met hun publiek via verschillende platformen én levensechte ontmoetingen.
En die impact werkt. Merken zoals Wecycle, Samsung, Technopolis en de Vlaamse overheid vonden al de weg naar Studio 100. Hun vraagstukken werden omgetoverd tot creatieve ideeën die zich vertaalden in duurzame lange termijn samenwerkingen. Enkele van de cases en hun resultaten worden toegelicht.