Spreker

Marloes de Jong

Creatief Talpa het Bureau


Talpa Network

Marloes de Jong werkte jarenlang als moderedacteur en chef beeld bij diverse Nederlandse glossy’s. Storytelling en concept creatie zitten in haar DNA. Na een korte uitstap als creative bij een modemerk, heeft ze sinds twee jaar the best of both worlds: mooie impactvolle branded content maken - van de vetste video’s tot prachtige podcasts en gelukkig nog veel print - voor de leukste vrouwen én merken van Nederland. De perfecte balans in creativiteit en commercie.


Hoe je als merk schaamteloos jezelf kunt zijn

Hoe je als merk schaamteloos jezelf kunt zijn

In een tijdperk waarin we diverse filters toepassen en met behulp van AI moeiteloos het ideale beeld van ons leven kunnen vormgeven, scoort LINDA. met échte verhalen.

Verhalen voor vrouwen in villa’s en in flatjes, met orgasmes en in de overgang. Van rode bultjes tot rood staan en lekker body positief of iemand attenderen met #doeslief 

Consumenten willen steeds meer de oprechte menselijke en maatschappelijke kant van het merk zien en willen erkenning en herkenning. Het verlichten van de lasten van werkende vrouwen en het doorbreken van het taboe rondom intieme gezondheid. Deze sessie is voor merken die échte verhalen durven te vertellen en purpose marketing willen toepassen. 

Echt scoren met je campagne doen we door mensen te raken.

Zo helpen we 3,7 miljoen (NMO) unieke personen per maand om schaamteloos zichzelf te zijn.