Spreker

Christophe Janssens

Head of Marketing Division Food


Elvea

Christophe startte zijn carrière bij Elvea (leider in België van tomaten in blik) in 1991. Tomaten zitten diepgeworteld in zijn DNA, zijn grootvader was een tomatenboer. Dit was duidelijk een match made in Heaven. Hij kreeg en greep de kans om door te groeien van Sales Representative naar Head of Markting.

Één van de lievelings-quote van Christophe is: ‘De meest waardevolle momenten brengen we door aan tafel, met familie en vrienden!”

Zijn missie: Hoe de categorie van tomatenconserven naar meer consumentenervaring brengen? Door een sterke heritage, passie voor lekkere, gezonde en ‘cento per cento naturale’ tomatenproducten.


Elvea (de lekkerste tomaten in blik) & njam! (hét culinaire platform): a match made in heaven!

Elvea is marktleider (in BE) op gebied van tomaten in blik en werkt al 10 jaar samen met njam! om mooie verhalen en recepten te delen met de doelgroep.  

Njam! biedt creativiteit, content en een culinair totaalplatform met een eigen zender, TikTok kanaal, website, uitgeverij, YouTube kanalen en social platforms.

We geven jullie een kijkje in de keuken van deze samenwerking en presenteren de verschillende projecten en resultaten.

Artificiële Intelligentie is tegenwoordig al wat de klok slaat. Bij njam! lopen we niet voorop op gebied van A.I., maar geven nog steeds de voorkeur aan F.I. (Farmer Intelligence, of zoals we in Vlaanderen zeggen: (gezond) Boerenverstand 😉). En dat werkt nog steeds uitstekend.