Spreker

Kelly Rijsenbrij

Accountmanager LINDA., LINDA.meiden, Vogue.nl


LINDA.

Kelly Rijsenbrij, is al ruim 15 jaar werkzaam in de media voor verschillende uitgeverijen en vrouwenmerken. Sinds zes jaar is Kelly accountmanager bij LINDA. In deze rol ontwikkelt ze, samen met collega’s van creatie & strategie, crossmediale campagnes en mediastrategieën voor adverteerders op alle platformen binnen het merk LINDA..

De laatste jaren heeft ze dit mogen doen voor gerenommeerde merken als Bayer, Mars, Center Parcs, Colgate, Netflix en Grolsch.


Hoe je als merk schaamteloos jezelf kunt zijn

Hoe je als merk schaamteloos jezelf kunt zijn

In een tijdperk waarin we diverse filters toepassen en met behulp van AI moeiteloos het ideale beeld van ons leven kunnen vormgeven, scoort LINDA. met échte verhalen.

Verhalen voor vrouwen in villa’s en in flatjes, met orgasmes en in de overgang. Van rode bultjes tot rood staan en lekker body positief of iemand attenderen met #doeslief 

Consumenten willen steeds meer de oprechte menselijke en maatschappelijke kant van het merk zien en willen erkenning en herkenning. Het verlichten van de lasten van werkende vrouwen en het doorbreken van het taboe rondom intieme gezondheid. Deze sessie is voor merken die échte verhalen durven te vertellen en purpose marketing willen toepassen. 

Echt scoren met je campagne doen we door mensen te raken.

Zo helpen we 3,7 miljoen (NMO) unieke personen per maand om schaamteloos zichzelf te zijn.