5 februari 2019

Mediahuis wint live pitch op Branded Content Event

Mediahuis heeft de live pitch voor BMW op Branded Content gewonnen, vorige week in DeFabrique te Utrecht. De uitgeverij bedacht een chatbot die realistische verhalen voor en […]
7 januari 2019

Ronnie Overgoor: ‘Het blijft voor marketeers lastig om niet over zichzelf te praten’

Het Branded Content Event staat weer voor de deur. Op donderdag 31 januari krijgen marketeers in DeFabrique te Utrecht de laatste trends in contentmarketing voorgeschoteld. We […]
2 januari 2019
Branded Content Event

Marieke Nijhoff (NS): ‘Mijn verhaal gaat over verleiden’

Het Branded Content Event staat weer voor de deur. Op donderdag 31 januari krijgen marketeers in DeFabrique de laatste trends in contentmarketing voorgeschoteld. We blikken vast […]
28 december 2018
Branded Content Event

Eva van Reijmersdal: ‘Roep om transparantie in branded content steeds groter’

Het Branded Content Event staat weer voor de deur. Op donderdag 31 januari krijgen marketeers in DeFabrique de laatste trends in contentmarketing voorgeschoteld. We blikken vast […]
18 december 2018

Bram Koster: ‘Ik wens marketeers veel twijfel toe in 2019’

Het Branded Content Event staat weer voor de deur. Op donderdag 31 januari krijgen marketeers in DeFabrique de laatste trends in contentmarketing voorgeschoteld. Traditiegetrouw organiseert Bram […]
13 december 2018
Branded Content Event

Paul Smit: ‘Ik combineer humor met neurowetenschap’

Het Branded Content Event staat weer voor de deur. Op donderdag 31 januari krijgen marketeers de laatste trends in contentmarketing voorgeschoteld. We blikken vast vooruit met […]
28 november 2018
Branded Content Event

Eerste sprekers Branded Content Event 2019 bekend

De eerste sprekers van Branded Content Event 2019 zijn zojuist bekendgemaakt. Op donderdag 31 januari geven onder meer Marieke Nijhoff (NS) en filosoof Paul Smit acte […]
30 januari 2018

Wouter van Rijn (TMG): ‘Influencer marketing is een nog onvoldoende geslepen diamant’

Wouter van Rijn is een van de sprekers op het Branded Content Event (a.s. donderdag in DeFabrique) en is bij de Telegraaf Media Groep werkzaam binnen […]
24 januari 2018

Léon Happé (Universal): ‘Marketeers denken te veel in campagnes’

Kensington staat op Branded Content Event 2018, donderdag 1 februari in DeFabrique te Utrecht. Niet om te spelen, maar om -samen met Léon Happé (A&R director […]
Early Bird tickets