Nieuws

19 april 2023

Frank de Wit van Team5pm: ‘Om de juiste keuzes te maken, is een goed onderbouwde videostrategie fundamenteel’

Frank de Wit is managing director en cofounder van video agency Team5pm. Samen met klant Bol.com spreekt hij tijdens het Branded Content Event 2023 op dinsdag […]
19 april 2023

Roy Boere van Wavemaker: ‘Met branded content kom je op een heel andere manier bij de consument binnen’

Roy Boere is Content & Influencer Business Director bij Wavemaker en spreekt samen met klant Mentos tijdens het Branded Content Event op 16 mei in DeFabrique […]
23 februari 2023

Rick van Dorst: ‘Ik geloof niet in platte productadvertenties met Canon als afzender’

Rick van Dorst is ‘Contentmaker en -bewaker’ bij Canon. Tijdens zijn presentatie op het Branded Content Event 2023 gaat hij in op de branded content-aanpak van […]
16 februari 2023

Hatice van Leeuwen van MHX: ‘Er zal altijd een mix nodig zijn van advertising en branded content’

Hatice van Leeuwen is Teamlead bij MHX, de creatieve studio van het Belgische mediabedrijf Mediahuis. Zij is een van de sprekers tijdens het Branded Content Event […]
16 februari 2023

Van den Bergh en zijn genuanceerde kijk op de nieuwe consument in Nederland

Joeri Van den Bergh, co-founder/partner en Next Gen- en trendsexpert bij InSites Consulting zal tijdens het Branded Content Event op dinsdag 16 mei in DeFabrique in […]