27 februari 2020

Taco Rijssemus (IDTV): ‘Persoonlijk contact wordt steeds duurder’

Producent IDTV voegt ‘+’ toe aan zijn naam. Het bedrijf wil hiermee laten zien dat zijn focus breder ligt dan op alleen televisie. Het nieuwe IDTV+ […]
31 januari 2020

Madelon Fortuin (NRC): ‘Branded content is niet per definitie oninteressant’

Madelon Fortuin, commercieel directeur bij NRC Media, is een van de sprekers op Branded Content Event. We vroegen haar naar uitdagingen, misverstanden en de hoofdredactionele koers […]
27 januari 2020

Rijssemus (keynote BCE20) met IDTV op zoek naar ‘spijkerhard resultaat’

Taco Rijssemus van IDTV is een van de keynote speakers op het naderende Branded Content Event. Zijn belofte: ‘aan de hand van een content campagne voor […]
24 januari 2020

Mike Blake (keynote BCE20): ‘Netflix is allesbehalve traditioneel’

Mike Blake-Crawford (strategy director bij Social Chain uit Manchester) is een van de keynote speakers op Branded Content Event. We blikken vast met hem vooruit. Branded […]
14 januari 2020

Jordi van de Bovenkamp (keynote BCE20): ‘Humor geeft content veel meer effect’

Jordi van de Bovenkamp is een van de keynote speakers op het naderende Branded Content Event. In zijn keynote belicht hij dat humor volgens hem het […]
9 januari 2020

Huib van Bockel (keynote BCE20): ‘Weinig merken begrijpen content echt’

Huib van Bockel, founder van Tenzing Natural Energy en oud-marketeer bij onder meer Red Bull en Unilever, is een van de keynote speakers op Branded Content […]
3 januari 2020

Sonja den Bakker (Keynote BCE20): ‘Oprecht handelen is grote uitdaging’

Het Branded Content Event staat weer voor de deur. We blikken vast vooruit met een van de sprekers: Sonja den Bakker, teammanager branding bij energieleverancier Essent. […]
10 december 2019

Simone Krouwer (Keynote BCE20): ‘Consument raken blijft lastig’

Het Branded Content Event staat weer voor de deur. We blikken vast vooruit met een van de sprekers: Simone Krouwer, merkonderzoeker aan de Universiteit van Antwerpen. […]
6 december 2019

Taco Rijssemus (IDTV): ‘Te veel gebruik van ‘vanity metrics’’

Het Branded Content Event staat weer voor de deur. Op donderdag 6 februari  krijgen marketeers in Amsterdome de laatste trends in contentmarketing voorgeschoteld. We blikken vast […]
Houd me op de hoogte