Programma

09.00 - 09.30

Ontvangst

09.30 - 09.40

Opening dagvoorzitter: Ronnie Overgoor

Branded Content Event
09.40 - 10.30

Paul Smit | Filosoof & Cabaretier

De Evolutie van Content in relatie tot het Brein
In marketing en communicatie draait alles om de beïnvloeding van gedrag van mensen. Hoe ontwikkel je content die raakt en daadwerkelijk ons gedrag beïnvloedt? Paul deelt de belangrijkste principes van veranderkunde met ons, laat ons zien welke types brein er bestaan en maakt duidelijk dat het belangrijk is om content aan te laten sluiten bij verschillende karakter typeringen van doelgroepen.
Branded Content Event
10.30 - 11.00

Marieke Nijhoff | Hoofd Marketingcommunicatie bij NS

Reiziger centraal in content marketing
Afgelopen jaar ontwikkelde NS een nieuwe contentmarketing strategie, waarmee álle marktsegmenten bediend worden. Van de zakelijke reiziger, tot de reiziger die een dagje uit wil in eigen land en de reiziger die zijn blik richt op buitenlandse bestemmingen. De strategie werd door vertaald in een creatief concept, dat vervolgens ook in al die segmenten in praktijk werd gebracht. Is het daarmee één rond verhaal? Ja en nee. Een bedrijf als NS maakt zóveel content, voor zoveel doelgroepen en doeleinden, dat er nog best wat te winnen valt. Maar de basis staat en de eerste mooie resultaten zijn bereikt.
11.00 - 11.30

Koffie break

Parallelsessies ronde 1 van 11.30 tot 12.05 uur


Parallelsessies ronde 2 van 12.15 tot 12.50 uur


LET OP: De workshops duren iets langer dan de genoemde tijd en lopen een stukje door in de lunchpauze.
12.50 - 13.45

Lunch

Branded Content Event
13.45 - 14.45

Live Pitch BMW

Na een korte briefing door BMW krijgen de geselecteerde mediapartijen elk 10 minuten om hun branded content concept voor het merk BMW live op het podium te pitchen. De live pitch is ieder jaar één van de hoogtepunten van het Branded Content Event. Spannend én inspirerend. Aan het einde van de middag zal de winnaar van de pitch door het BMW-team bekend worden gemaakt.

Parallelsessies ronde 3 van 14.55 tot 15.30 uur


DSM logo400

B2B Track door FD Mediagroep Effect

Inge Massen | DSM: Van purpose naar invloed


15.30 - 16.00

Break

Branded Content Event
16.00 - 16.30

Eva van Reijmersdal | Universitair docent & onderzoeker

The Evolution of Scientific Research on Branded Content
Eva van Reijmersdal neemt u mee in de evolutie van het wetenschappelijk onderzoek naar branded content van de afgelopen zes jaar. Zij presenteert nieuwe inzichten onder andere op het gebied van influencer marketing en sponsorvermeldingen. Waar het vijf jaar geleden nog vooral ging over de vraag of branded content werkt en waarom, is nu de vraag werken nieuwe vormen van branded content ook en waarom? En wat zijn de gevolgen van nieuwe reguleringen van branded content (sponsorvermeldingen)?
bram koster
16.40 - 17.10

Pubquiz door Bram Koster | Evolve

We sluiten de dag af met een heuse pubquiz! Wie verstaat het vak Branded Content? Wie heeft een ongelooflijke reactiesnelheid? En wie gaat naar huis met te gekke prijzen? Onze quizmaster Bram Koster is er klaar voor, jullie ook?
17.10 - 17.20

Afsluiting door dagvoorzitter: Ronnie Overgoor

17.20 - 18.20

Netwerkborrel

Bestel tickets