Programma

Onderstaand vind je het programma van het Branded Content Event 2020. Op de hoogte blijven? Volg ons dan op Twitter.

09.00 - 09.30

Ontvangst

ronnie
09.30 - 09.40

Ronnie Overgoor | dagvoorzitter

Ronnie zijn kracht zit hem in een aantal dingen. Om te beginnen zijn energie. Door middel van zijn energie maakt hij van elk event een succes.
Plenaire zaal
Mike-Blake-sprekersfoto
09.40 - 10.20

Mike Blake-Crawford | Social Chain

Attention Please! How to create content that cuts-through in a world of discretionary consumption. (EN)
We’re now two decades in to the ‘digital age’ and the only constant is change. Changing platforms, changing legislation, changing content trends but most importantly changing consumer habits. Lees meer
Plenaire zaal
keynote-speaker-Huib-van-Bockel2
10.20 - 11.00

Huib van Bockel | Tenzing Natural Energy

How to use compelling content to disrupt the big dogs
Nadat Huib van Bockel vertrok bij Red Bull, waar hij als hoofd marketing voor de UK en Europa werkte, lanceerde hij TENZING. Laag in calorieën en een plantaardig alternatief op traditionele synthetische, zoete energie dranken. Lees meer
Plenaire zaal
11.00 - 11.30

Pauze

Parallelsessies ronde 1


12.00 - 12.10

Wisselmoment

Parallelsessies ronde 2


Jorgen VS2
12.40 - 13.40

Lunch

Tijdens de lunch zal de interactieve lunchsessie 'Ask me Anything: podcasting in de B2B-markt' zijn onder leiding van Jörgen Raymann. Lees meer.
essentlogo
13.40 - 14.30

Live Pitches 2020: Essent

Na een korte briefing door Essent krijgen de geselecteerde mediapartijen elk 10 minuten om hun branded content concept voor het merk Essent live op het podium te pitchen. Lees meer
14.30 - 14.40

Wisselmoment

Parallelsessies ronde 3


15.10 - 15.30

Pauze

kleur_bijgesneden
15.30 - 16.00

Simone Krouwer | University of Antwerp

Merken die nieuws maken? Zó zet je native advertising succesvol in!
Dat het delen van content tot grote marketingsuccessen kan leiden is zeker niet onopgemerkt gebleven. De content marketing agencies schoten in de afgelopen jaren als paddenstoelen uit de grond en bedrijven zijn massaal content gaan creëren en delen, met als gevolg: een tsunami aan content voor de consument. Lees meer
Jordi vd Bovenkamp 400
16.20 - 16.50

Jordi van de Bovenkamp | MediaMonks

For the laugh of advertising
Jordi vertelt in deze keynote over de impact van humor. Lees meer
16.50 - 17.00

Afsluiting door Dominique Engers

Dominique Engers vat bijeenkomsten samen op muzikale, ludieke en verrassende wijze.
17.00 - 18.00

Borrel

Bestel je ticket