Spreker
Inge Moerenhout
Director Commercial Partnerships
Inge Moerenhout heeft een gevarieerde werkervaring bij bedrijven zoals Metro Belgium, Clear Channel Belgium en Outdoor. Bij Concentra Media was ze Sales Director waar ze zich concentreerden op het ontwikkelen van commerciële strategieën. Daarna werkte ze bij Mediahuis Connect als Sales Manager Agencies. Sinds 2019 is ze aan de slag bij Studio 100 Benelux als Directeur Commerciële Partnerships.
Verbind jouw merk duurzaam met gezinnen via de magie van Studio 100!
Hoe integreer je als bedrijf een goed gekozen maatschappelijk thema in je plannen? Zodat het én authentiek aanvoelt én gewaardeerd wordt door jouw doelgroep? Daar start de magie van Studio 100. Sterke merken zoals Bumba, K3 en Mega Mindy hebben generaties lang al een grote impact door verbinding te zoeken met hun publiek via verschillende platformen én levensechte ontmoetingen.
En die impact werkt. Merken zoals Wecycle, Samsung, Technopolis en de Vlaamse overheid vonden al de weg naar Studio 100. Hun vraagstukken werden omgetoverd tot creatieve ideeën die zich vertaalden in duurzame lange termijn samenwerkingen. Enkele van de cases en hun resultaten worden toegelicht.