Dit programma is onder voorbehoud. 

De indeling van de sessies kan nog veranderen. Het definitieve programma wordt nog bekend gemaakt.
Houd deze pagina en de sprekerspagina in de gaten of volg ons op social media voor updates van het programma. 

08.30 - 09.30 uur

Ontvangst met een kopje koffie of thee

09.30 - 09.40 uur - Opening

Opening door dagvoorzitter 

Ronnie Overgoor

Bekijk spreker

09.40 - 10.20 uur - Keynote

Beter dan Bedacht

In een wereld die steeds minder planbaar is, moeten marketeers en organisaties hun improvisatievermogen versterken. Want door te improviseren kan je resultaten behalen die beter zijn dan je vooraf had kunnen plannen. Resultaten die Beter zijn dan Bedacht.

Sydney Brouwer, Spreker & Auteur

Bekijk spreker

10.20 - 10.55 uur - Keynote 

Echt HEMA storytelling

Eva en Bart nemen jullie mee in hoe storytelling HEMA weer terug op de kaart heeft gezet. Zij delen hun ervaringen en belangrijkste learnings.

 

Eva Vermeulen & Bart Kleijzen HEMA

Eva Vermeulen & Bart Kleijzen

10.55 - 11.25 uur

Break

11.25 - 11.55 uur

Parallelronde 1

Hoe Transavia hun merk bouwt op TikTok

Frank de Wit | team5pm & Boyd van Schaaik | Transavia


Met creativiteit de clutter trotseren – Hoe val je op?

Max Hochstenbach & Hatice van Leeuwen | Mediahuis


Waarom niemand geïnteresseerd is in jouw branded podcast, en hoe dat anders kan

Jordy Hubers | iO

11.55 - 12.05 uur

Wisselmoment

 12.05 - 12.35 uur

Parallelronde 2

De maatschappelijke rol van marktleiders: Waarom Claude en Basic-Fit zingen én praten over mentale gezondheid

Daan Jongen | Abovo Maxlead & Brigitte Verweij | Basic-Fit


Podcasting met impact: Hoe Chantal & Tina en KIEFTJANSENEGMONDGIJP scoren

Mandy van der Wal | Audiohuis


Van Beats naar Bakken: Hoe Bizzey en Dr. Oetker Mensen Activeerden

Maud Schellekens | Talpa Network & Luca Meij |  Essencemediacom

 

12.35 - 13.25 uur

Lunch

13.35 - 14.15 uur

Live Pitch voor ANWB

Annet Uiterweerd, Product Owner team Acquisitie Hulpverlening - ANWB 

Bekijk spreker

14.15 - 14.20

Wisselmoment

14.20 - 14.50 uur

Parallelronde 3

De psychologie van een duurzame garderobe: Milieu Centraal x Psychologie Magazine

Marloes Zevenhuizen & Silke Rupert | Roularta Media Nederland


De grote k*t case, een holy grail in Branded Content
i.c.m. StudioM/Wavemaker

Denise Cornelisse | &C Media


 

14.50 - 15.20

Break

15.20 - 15.50 uur

Parallelronde 4

Menselijke magie: waarom influencer marketing niet geautomatiseerd kan worden

Milan van Vugt & Luka Cappetti | YUNE / Initiative


 

15.50 - 15.55

Wisselmoment

15.55 - 16.25 uur - Keynote 

Denk in risico’s en duik in cultuur (McDonald’s)

Jij durft het wel aan, maar de organisatie nog niet? Ontdek hoe McDonald’s zijn social media-strategie transformeerde, waarbij talkability, risico’s en cultuur centraal stonden.

Brett Gaasbeek, Brand Manager, McDonald's

Bekijk spreker

16.25 - 16.40 uur

Bekendmaking winnaar Live Pitch

16.40 - 16.45 uur 

Afsluiting door dagvoorzitter Ronnie Overgoor

Bekijk spreker

16.45 uur

Netwerkborrel