Keynote spreker

Sydney Brouwer

Spreker & Auteur


Over de spreker
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker en auteur. Hij richt zich op organisaties waar het gaaf is om bij te werken en leuk is om van te kopen. Wat moet je als organisatie doen om nu en in de toekomst de harten van klanten en medewerkers te veroveren? Sydney inspireert je daartoe in zijn keynotes.


Over de sessie

Beter dan Bedacht

In een wereld die steeds minder planbaar is, moeten marketeers en organisaties hun improvisatievermogen versterken. Want door te improviseren kan je resultaten behalen die beter zijn dan je vooraf had kunnen plannen. Resultaten die Beter zijn dan Bedacht.


3 vragen aan Sydney

Wat is de grootste uitdaging voor marketeers in 2025 en waarom?

Een van de grootste uitdagingen voor marketeers is onze steeds complexer wordende wereld. Ontwikkelingen in technologie en veranderingen in de maatschappij en opvattingen van doelgroepen gaan razendsnel én beïnvloeden elkaar op een manier die je vooraf niet kan bedenken. Dit maakt het speelveld voor marketeers niet alleen onzeker en onvoorspelbaar maar zelfs onplanbaar. In 2025 zullen hierdoor nóg minder plannen volgens plan verlopen. Dit zorgt ervoor dat je als marketeer en als organisatie beter moet worden in improviseren. Iets proberen uit nieuwsgierigheid, daarvan leren en op doorbouwen. Een ding is zeker: je resultaten zullen vrijwel altijd anders zijn dan verwacht. Met improvisatievermogen zorg je dat ze beter zijn dan bedacht.

Welke rol speelt AI in contenttoepassingen?

Een grote rol en die wordt steeds groter. Tegelijkertijd is het onmogelijk om te voorspellen hoe AI het vakgebied over vijf jaar heeft veranderd. De enige manier om dat uit te vinden is door te proberen, te experimenteren en te improviseren. Het pad naar de toekomst van Branded Content moet nog gevonden worden. Daarbij geldt het motto: van doen leren we meer dan van denken.

Waarom moet marketingminded Nederland naar het Branded Content Event en dan vooral naar jouw sessie?

Natuurlijk om je te laten inspireren door alle mooie cases van de afgelopen tijd. Kom naar sessie Beter dan Bedacht om anders te gaan kijken naar de toekomst van Branded Content en de beste manier om die zelf vorm te gaan geven. Want voor je het weet heb jij de volgende baanbrekende case die niemand vooraf had zien aankomen.