Spreker
Sofie De Greef
Head of njam!
Sofie belandde, gepassioneerd door muziek, als jonge 20-jarige ongepland in de wereld van media sales door te solliciteren voor een job als salesplanner bij TMF Be (later overgenomen door Viacom/MTV Networks). De juiste en vooral creatieve partnerships bedenken voor adverteerders, bleek haar op het lijf geschreven en na 1 jaar stapte ze in de rol van Marketing Partnerships account. 3 jaar later kwam SBS Belgium op haar pad, waar ze als Non spot account aan de slag ging. Naast muziek houdt ze ook van lekker eten dus toen Studio 100 haar contacteerde met de vraag of ze mee aan de wieg wou staan van hun nog op te richten culinair totaalplatform njam!, twijfelde ze dan ook geen minuut. Na 3 jaar als Business Development Manager groeide ze door tot Head of njam!, wat ze nu na 9 jaar nog steeds met veel goesting doet.
Elvea (de lekkerste tomaten in blik) & njam! (hét culinaire platform): a match made in heaven!
Elvea is marktleider (in BE) op gebied van tomaten in blik en werkt al 10 jaar samen met njam! om mooie verhalen en recepten te delen met de doelgroep.
Njam! biedt creativiteit, content en een culinair totaalplatform met een eigen zender, TikTok kanaal, website, uitgeverij, YouTube kanalen en social platforms.
We geven jullie een kijkje in de keuken van deze samenwerking en presenteren de verschillende projecten en resultaten.
Artificiële Intelligentie is tegenwoordig al wat de klok slaat. Bij njam! lopen we niet voorop op gebied van A.I., maar geven nog steeds de voorkeur aan F.I. (Farmer Intelligence, of zoals we in Vlaanderen zeggen: (gezond) Boerenverstand 😉). En dat werkt nog steeds uitstekend.