BCE24: ‘We moeten ons niet laten leiden door angst’
februari 12, 2024BCE24: ‘De echte uitdaging nu is de privacykwestie’
februari 14, 2024BCE24: '2024 is echt het jaar om over te stappen van tv naar online'
Emma-Sophie Jonker, Channel Marketeer bij Hema, spreekt samen met Stef van der Burg, Senior Strategist bij Team5PM, tijdens het Branded Content Event editie 2024. Hun insteek: Hoe unlockt Hema het complete potentieel van video-seo?
Hema bewijst dat data de sleutel is om online zichtbaarheid en topposities op meerdere platforms te veroveren. Dankzij video-seo-technologie wist het merk welke video-topics en -trends succesvol zouden zijn op YouTube, Google en TikTok. Men kreeg geen genoeg van de Hema helpt-serie - deze claimde toprankings, op Google, maar ook op TikTok en YouTube. Hema liet social en seo samensmelten en met gigantisch succes.
Wat is de grootste uitdaging voor marketeers in 2024?
Al je interne stakeholders ervan overtuigen dat 2024 echt het jaar is waarin ze moeten overstappen van tv naar online!
Welke rol speelt AI in contenttoepassingen en speelt Nederland daar een voortrekkersrol in of moeten we over de grenzen kijken voor inspiratie?
Nederland zal hier zeker een rol in moeten spelen om zo te blijven innoveren. Recent heeft ASML bijvoorbeeld een mooi voorbeeld gegeven van wat er nu al met AI kan in video.
Waarom moet marketingminnend Nederland naar het Branded Content Event komen en dan natuurlijk ook nog eens specifiek naar jullie sessie?
Om zo nieuwe inzichten te krijgen in wat er mogelijk is met branded content en hoe wij door gebruik van data-inzichten succes kunnen garanderen.