Over de spreker
Brigitte Verweij is een gepassioneerde merkstrateeg die gelooft in de kracht van merken met een sterke maatschappelijke missie. Als Head of Brand & Communications a.i. bij Basic-Fit, ervaring bij SNS Bank en KPN, is ze ervan overtuigd dat succesvolle merken vanuit hun missie maatschappelijke kwesties durven aan te pakken en met creatieve authentieke campagnes een positieve impact op de samenleving creëren. Brigitte deelt haar inzichten over de samenwerking van Basic-Fit met zanger Claude om de positieve effecten van sport op mentale en fysieke gezondheid te benadrukken en hoe missie, lef, content en creativiteit samenkomen om merk- en maatschappelijke waarde te creëren.
Over de sessie
De maatschappelijke rol van marktleiders: Waarom Claude en Basic-Fit zingen én praten over mentale gezondheid
Basic-Fit, KPN of Interpolis. We zien het steeds vaker: marktleiders die voor een maatschappelijk thema gaan staan. Een campagne met een boodschap en een impact op de samenleving in een vorm die je van een overheid zou verwachten. Hoe belangrijk is het dat merken dit doen? En hoe heeft Basic-Fit dat op een prijswinnende manier gedaan?