Valentijn Spek

Valentijn Spek

Head of Strategy bij Wayne Parker Kent

Valentijn Spek is SINDS KORT Head of Strategy bIJ WAYNE PARKER KENT. Hij werkte daarvoor vier jaar voor DEPT als Strategy Lead. Daarvoor was hij werkzaam bij o.a. McCann, FCB en Universal Media. In totaal neemt hij ruim twintig jaar ervaring mee als strateeg op het gebied van activaties, digitaal, branding en media. Bij Universal was hij verantwoordelijk voor alle Coca Cola-merken. Overige accounts waar hij in het verleden voor werkte zijn Nestlé, L’Oreal, Univé, Unilever, Fitbit, Randstad en Beiersdorf. Recent won hij een effie voor Nerf met een case die zwaar leunde op branded content gericht op jongeren.

Mijn sessie

Moet ik met mijn merk op TikTok?

Met welke problemen loopt je publiek rond? En hoe kun je als merk helpen? Aan de hand van een aantal cases laten we zien hoe je branded content kunt inzetten op TikTok en een directe relatie op kan bouwen met je publiek.

Terug naar het programma.