Tjerk de Vries

Tjerk de Vries_400

Charissa de Koning

Charissa de Koning400

Tjerk de Vries & Charissa de Koning 

TMG

Tjerk de Vries werkte ruim 20 jaar op verschillende redacties, de meeste bij TMG. Zo was hij jarenlang misdaadverslaggever voor De Telegraaf in Amsterdam en schreef hij onder meer het verfilmde boek ‘Aan de Haal’ over de grootste diamantroof uit de Nederlandse geschiedenis. Twee jaar geleden maakte hij de overstap naar de commerciële journalistiek.

Charissa de Koning is Project Manager Branded Content bij TMG en is de verbindende factor tussen (commerciële) redacties, sales en de klant. Charissa werkte voorheen als contentmanager voor o.a. het platform FashionWeek Amsterdam, magazines L’Officiel NL & Hommes en coördinator van het programma Editorial Branding op het Amsterdam Fashion Institute. Ook werkte zij lange tijd als creative projectmanager en producer bij het ontwerpbureau en fotografie agentschap Solar Initiative.

Onze sessie:

Journalistieke redactie vs. commerciële redactie

Goede content is goede content

Bij TMG hebben we journalistiek hoog in het vaandel staan. Vanzelfsprekend op onze onafhankelijke redacties, maar zeker ook op de branded content afdeling. We nemen je mee langs de meest impactvolle branded artikelen aan de hand van ons JAAAA!-model.

Ga terug naar het programma

Houd me op de hoogte