Taco Rijssemus

Taco Rijssemus
CEO IDTV

Taco Rijssemus heeft een lange ervaring in leiderschapsfuncties in de media. Hij was onder andere directeur van SBS Productions, KRO en KRO-NCRV en is nu directeur van IDTV. Daar werkt hij op het snijvlak van, video, evenementen en online content. Naast content voor tv-zenders zoals Wie is de Mol? maakt IDTV content voor merken en organisaties zoals De Bijenkorf, KPMG, Nationaal Comité 4&5 mei, RET, TataSteel, etc.

Mijn sessie:

Content vs. Reclame: Een routekaart voor contentmarketing

Taco Rijssemus biedt een routekaart voor marketeers door het grillige landschap van contentmarketing. Hij laat aan de hand van voorbeelden zien wanneer content wél en wanneer niet werkt. Zijn belangrijkste stelling is dat content vaak helemaal geen content is, maar eerder een reclameboodschap. De voorbeelden zijn inspirerend, grappig en soms een tikje triest (voor diegene die er geld aan heeft uitgegeven).

Ga terug naar het programma

Houd me op de hoogte