Sophie-Tigges

Sophie Tigges

Brand Manager NIVEA MEN DEEP

Sophie is een enthousiaste, resultaatgerichte marketingprofessional met meer dan 7+ jaar ervaring in de FMCG-business. In deze jaren heeft zij een brede set aan skills opgebouwd, met in de laatste jaren een Marketing focus. Een Brand Manager die in cross-functionele teams werkt, mensen motiveert en inspireert, en geeft om persoonlijke ontwikkeling van mensen. Daarnaast een flinke aanpakker en zorgt dat de resultaten behaald worden, vanuit een sterk team verband. Dat maakt Sophie zeer gewaardeerd vanwege haar positiviteit & can-do mentaliteit.

Mijn sessie

NIVEA MEN DEEP presenteert “(On)mogelijk” in samenwerking met StukTV (Talpa Network)

Ongeacht wat de dag je brengt, met NIVEA MEN DEEP maak je elk moment onvergetelijk! Maar wat als de eindgebruiker twijfelt over zijn eigen skillset of te weinig (tot geen) zelfvertrouwen heeft? Dan heb je campagnemateriaal nodig, die inspireert en tot de verbeelding spreekt. Dit is 100% noodzakelijk voor de doelgroep van NIVEA MEN DEEP (M18-34), aangezien zij meer ontvankelijk zijn voor Native Advertising ipv van de traditionele ‘send/push’ merkcommunicatie.
Het nieuwste online format van StukTV, genaamd (On)Mogelijk, bleek hierin de perfect EPIC match te zijn. Het hoe, waarom, de samenwerking, de impact en de do’s & dont’s worden tijdens deze parallelsessie op een inspirerende manier besproken.

Terug naar het programma.