Roger Verdurmen

rogerVerdurmen400

Jessica van Leeuwen

JessicavanLeeuwen400

Sanoma Media

Roger Verdurmen

Roger Verdurmen is Hoofd Strategie & Creatie van Performance & Branding Solutions bij Sanoma Media BV. Met een achtergrond van 20 jaar als reclame strateeg maakt Roger zich sterk voor een conceptuele benadering van Branded Content. Het liefst maakt hij langlopende crossmediale campagnes met een eenduidige boodschap waar alle verschillende onderdelen op hun eigen manier aan bijdragen. 

Jessica van Leeuwen

Als Content Specialist jarenlang verantwoordelijk geweest voor productie van branded content binnen verschillende grote mediahuizen. Sinds 2017 maakt zij als Concept Creatief onderdeel uit van het team van Roger Verdurmen en is ze verantwoordelijk voor creatieve concepten van titel overstijgende content campagnes voor merken als VGZ, Canon en TUI.

Onze sessie:

Kinderen zijn de Baas – Case TUI & Sanoma

Over hoe het kiezen van het juiste inzicht kan leiden tot een succesvolle campagne én voor de juiste focus binnen de positionering van de familievakanties van TUI. Een crossmediale case die laat zien hoe je de juiste doelgroep op een impactvolle manier kunt raken en activeren.

Ga terug naar het programma

Houd me op de hoogte