Robbert van der Hulst

Robbert van der Hulst

Strateeg

“Van radio tot aan online banners en van Facebook tot aan TikTok. Media zit overal: van het moment dat je opstaat tot aan het moment dat je gaat slapen.”

Robbert van der Hulst is een insights driven strateeg bij mediabureau M2Media, onderdeel van het Candid Platform. M2Media is een fullservice media-en marketingbureau uit Amsterdam en werkt voor een groot aantal adverteerders, waaronder Nintendo, Univé, Coop, Makro, Blokker & DPG Media.

Robbert heeft een verleden in marketing analytics bij RTL en heeft verschillende insights en onderzoek gerelateerde functies bekleed binnen M2Media en Candid.

m2media.nl

Sessie

Hoe Schiphol de zakelijke reiziger opnieuw voor zich won

Na 1,5 jaar coronamaatregelen kwam in de herfst van 2021 het zakelijke vliegverkeer weer langzaam op gang. Voor Schiphol was dit hét moment om opnieuw te gaan vertellen wat het de zakelijke reiziger te bieden heeft op het gebied van Parking & Privium. Maar hoe bereik je deze specifieke doelgroep die tijdens de pandemie nieuwe gewoontes heeft aangeleerd? En nog belangrijker; hoe activeer je hen om gebruik te maken van de verschillende opties?

Robbert van der Hulst van M2Media en Ruth Hakkenberg van Schiphol laten zien hoe een scherpe branded content strategie niet alleen zorgt voor merkeffecten, maar ook voor keiharde leads.

Terug naar het programma.