Robbert Elderenbosch400

Robbert Elderenbosch
LINDA.hetbureau

Workshop gegeven Robbert Elderenbosch. Vanuit marketing studie loopbaan gestart bij RTL en vervolgens altijd in content werkzaam geweest. Ervaring vanuit content samenwerkingen met producenten zoals Talpa, BlueCircle, met consumenten merken zoals Albert Heijn en Heineken en met publishers zoals RTL & LINDA. Na leiden van eigen digitale productie kantoor in Amsterdam nu Manager LINDA.hetbureau, de afdeling die merken helpt met aandacht en conversie binnen-, maar vooral ook steeds meer buiten LINDA. platformen.

Mijn Workshop: Dr. LINDA.hetbureau helpt bij content-marketing kwaaltjes

In de Dr. LINDA. workshop helpen wij merken met uiteenlopende content-marketing kwaaltjes. LINDA.hetbureau werkt samen met alle LINDA. makers vanuit het redactionele ambacht, dat al 15 jaar met bewezen succes wordt toegepast. In deze sessie behandelen wij vooraf ingestuurde vragen, we zullen deze op dezelfde manier benaderen als cases die we krijgen voor LINDA.hetbureau.

Het redactionele ambacht is in groeiende mate een belangrijke competentie, ook bij ‘niet-media’ merken. Omdat het bereiken van consumenten steeds lastiger wordt zonder kennis hiervan. LINDA.hetbureau helpt merken met aandacht en conversie. Dat doen we door het redactionele ambacht, de makers- én de vertelkracht van LINDA. in te zetten voor klanten. Bij LINDA. creëren we de hele dag mooie content en bij iedere opdracht vormen we het beste team met creatieven en makers vanuit het hele bedrijf om creatie, productie en distributie te verzorgen. Het zou zonde zijn als je geen gebruik maakt van deze meer dan zeventig professionals.

In deze Dr. LINDA. workshop worden content-marketing gerelateerde vragen in hoog tempo behandeld. Deze vragen, die iedereen kan inzenden, worden vooraf geselecteerd door de makers van LINDA. Daarnaast behandelen we in deze sessie een selectie onderwerpen waar wij vanuit LINDA.hetbureau vaak mee te maken hebben. Kortom, aan alle content-, merk-, en digitale marketeers: stuur ons jullie content-marketing gerelateerde kwaaltjes in en dan hopen wij jullie verder op weg te helpen.

Let op: voor deze workshop zijn maximaal 25 plaatsen beschikbaar. Daarom is voorregistratie verplicht.

Ga terug naar het programma

Houd me op de hoogte