Wat kunnen we verwachten van je talk?
Ik combineer humor met neurowetenschap en op dit event gaan we uiteraard in op neuromarketing en nemen we een kijkje in wat er in ons brein gebeurt. Hoe maken we keuzes? Hoe worden we beïnvloed?
Wat is voor marketeers anno 2019 de grote uitdaging op het gebied van branded content?
De totale informatie overkill waarin we leven en onze korte spanningsboog, is al een uitdaging op zich. Met betrekking tot branded content is het belangrijk dat het authentiek is en subtiel blijft. De kijker moet niet het gevoel krijgen dat het merk zich continu wil profileren. Het hebben van een onderliggend betekenisvol doel zal naar mijn idee in de toekomst steeds belangrijker worden. Wat wil je als merk bijdragen? Hoe maken we de wereld een stukje mooier? Wat maakt dat mensen zich aan jouw merk willen verbinden?
Kun je een merk noemen dat naar jouw mening op de juiste manier branded content toepast?
De klassieker van Volvo Trucks met Jean Claude van Damme vind ik nog steeds briljant. Kort, krachtig en boeiend.
Hoe ga jij de twijfelende marketeer overhalen om toch naar Branded Content Event te komen?
In deze tijd waarin veranderingen zich razendsnel opvolgen is het des te meer van belang om up to date te blijven. Zeker op het gebied van branded content en neuromarketing.
Branded Content Event vindt plaats op donderdag 31 januari in DeFabrique te Utrecht. Ga hier naartoe voor meer informatie.