©NFP-Martin Huisman 400

Martin Huisman RM

“Voor marketeers is B to B een heerlijke omgeving om professioneel met marketing bezig te zijn.”

Martin Huisman, Register Marketeer, is Voorzitter en Directeur van NIMA. Martin draagt het marketingvak in al zijn facetten een warm hart toe. De vraag is wat hem betreft niet of je marketing bedrijft maar hoe goed je dat doet. Als voormalig examinator van NIMA-C examens en als expert in overnames is hij getraind om snel business cases te analyseren. Zelf is hij afkomstig uit een B to B omgeving. Hij heeft een Automotive achtergrond en was onder andere in dienst bij Toyota en directeur bij BOVAG. Zijn specialisatie is het werken op het snijvlak van profit en non-profit en het werken met franchise nemers en dealernetwerken.
Arthur Simonetti4002

Arthur Simonetti RM

"Nieuwsgierigheid vormt de basis, klanten het onderzoeksveld en creativiteit en intuïtie de leidraad!”

Arthur Simonetti MBA en Register Marketeer, werkt als de Global Marketing Director op de corporate marketingafdeling van DSM en is voorzitter van de NIMA B2B-community. Arthur heeft uitgebreide ervaring in Customer Centricity, Business Intelligence, Bedrijfsstrategie en New Business Development. Hij gelooft in de kracht van serieuze creativiteit en begrijpt hoe je gedragsverandering bij individuen en teams stimuleert. Hij is storyteller, coach en freelance amateur theater regisseur. Door voortdurend te leren over de nieuwste ontwikkelingen in marketing wil hij een voorbeeld zijn in het continue aanpassen aan de veranderende behoeften van zijn klanten.
Rens de Jong400

Rens de Jong (moderator)

Rens de Jong is presentator bij BNR Nieuwsradio, leidt debatten op congressen en seminars en geeft lezingen over bedrijven en ondernemerschap.  Een aantal jaar geleden won hij de titel “Dagvoorzitter van het jaar”. Hij is gespecialiseerd in alles wat het ondernemerschap raakt.  Rens is ervan overtuigd dat bij alle belangrijke veranderingen in ons leven een sleutelpositie kan vertegenwoordigen. Zijn interviews en debatten gaan vaak over duurzaamheid, het centraal stellen van de klanten, de toekomstige structuren van bedrijven en hoe er met talent wordt omgegaan.

Onze workshop:

De (r)evolutie van B2B content
Welke nieuwe ontwikkelingen beïnvloeden je tactiek op het gebied van B2B content marketing? En wat zijn de content marketing dilemma’s waar je als B2B marketeer mee te maken krijgt? In een interactieve sessie gaan we hier op een verrassende manier samen met NIMA en B2B collega’s over in gesprek. NB: Deze sessies duurt iets langer, waardoor deelnemers een kortere lunchpauze zullen hebben.

Ga terug naar het programma
Early Bird tickets