Sprekers foto's 400x400 - 2019-12-16T143205.831
Sprekers foto's 400x400 - 2019-12-16T143153.423

Anne Marije de Vries Lentsch & Laura Seikritt

Laura Seikritt, Senior PR Lead Philips Personal Health

Laura Seikritt is als Senior PR Lead verantwoordelijk voor PR, woordvoerderschap, branded content en influencermarketing bij Philips in de Benelux. Daarvoor was zij werkzaam als Global PR & Communication Manager bij Scotch & Soda, werkte zij als Press & PR Manager Benelux bij Diesel en heeft zij voor diverse PR agencies gewerkt. Laura werkt nauw samen met media en influencers om naast credible en authentieke content, ook kwalitatief meetbare content te creëren, waarbij de partners meegenomen worden in de inzichten, wensen en needs vanuit het merk. Zo kunnen zij zelf een concept bedenken waarbij ze creatieve vrijheid krijgen én aansluiten op de strategie.

Anne Marije de Vries Lentsch, Director Hearst Agency

Anne Marije startte haar carriere als marketeer van diverse internationale mediamerken om vervolgens bij haar grote liefde Cosmopolitan terug te keren als Hoofdredacteur. Met haar passie voor content in combinatie met haar commerciele achtergrond werd ze in 2018 Director Hearst Agency; de service unit voor alle commerciele content samenwerkingen van Hearst Nederland. Ze gelooft heilig in de kracht van content dat met de juiste implementatie zorgt voor (business) groei zoals bij Cosmopolitan, dat het no 1 Millenial Merk werd van Nederland. Deze kennis en ervaring heeft ze toegepast op de Agency dat diverse  nieuwe content programma’s heeft ontwikkeld als digitale innovaties heeft gelanceerd. Anne Marije is ook een HearstLabScout waar ze meewerkt aan het evaluatie proces van potentiele Hearst Lab investeringen in digitale Women led start ups.

Mijn sessie

Purpose publishing is de toekomst van branded content

In 2019 heeft de Hearst Agency het Agile Publishing programma ontwikkeld met diverse partijen zoals Philips. Agile Publishing is een lange termijn samenwerking waarbij service driven content (purpose content) centraal staat en een complete integratie met de adverteerder en Hearst merken plaats vindt. De (gemeten) behoeften van de consument is het uitgangspunt van de content productie en elk nieuw inzicht wordt meteen toegepast. Hearst en Philips laten inzichten, cases en learnings zien hoe content campaignes meer actionable gemaakt kunnen worden.

Bestel je ticket