Madelon

Madelon Fortuin
Commercieel Directeur bij NRC Media

Madelon is sinds 2015 Commercieel directeur bij NRC Media. In haar carrière pad is de media branche altijd de rode draad geweest. Ze is bijzonder trots op NRC en de kracht van dit merk. Dat ze mede mag meewerken aan het bepalen van de commerciële koers van NRC ervaart ze iedere dag als een feest. Evenals het samenwerken met haar team en haar partners in business. NRC is een bedrijf dat bijzonder wendbaar is en zich laat kenmerken door vernieuwing en focus waarbij er altijd aandacht blijft voor de behoefte van de klant (zowel de lezer als de adverteerder).

Mijn sessie

Branded content volgens NRC: hoe journalistieker, hoe effectiever!

Branded content is een containerbegrip en kent vele uitingsvormen. Branded content is voor ons in de basis bedoeld om het beeld dat de buitenwacht van een organisatie heeft scherper te stellen en merkvoorkeur en merkoverweging te verhogen. Door kennis te delen, op een manier waarop de interesse en de nieuwsgierigheid van de lezer wordt gewekt. Binnen NRC XTR betekent het dat alle content die we maken van hetzelfde journalistieke niveau moet zijn als alle andere verhalen op de NRC-platforms, of het nu in tekst, beeld of geluid is. En we bewijzen natuurlijk ook dat het effectief is, zowel kwantitatief als kwalitatief. Hoe? Kom luisteren naar het bevlogen verhaal van Madelon Fortuin.

Terug naar het programma.

Houd me op de hoogte