Leonie Belderbos

Leonie Belderbos

Team Lead Brand Partnerships bij Talpa Network

Leonie Belderbos is Team Lead Brand Partnerships. Met haar team zet zij impactvolle contentpartnerships op met de Radio, TV en Social kanalen van Talpa Network. “Als full service agency nemen alles uit handen. Van conceptcreatie en strategie tot aan contentproductie en distributie. Daarnaast vertegenwoordigen wij de populairste premium content creators van Nederland. Dagelijks maken deze talenten content voor miljoenen fans verspreid via YouTube, Instagram, Snapchat en TikTok. Met deze talenten zetten wij strategische samenwerkingen op om de juiste doelgroep te bereiken.”

Mijn sessie

NIVEA MEN DEEP presenteert “(On)mogelijk” in samenwerking met StukTV (Talpa Network)

Ongeacht wat de dag je brengt, met NIVEA MEN DEEP maak je elk moment onvergetelijk! Maar wat als de eindgebruiker twijfelt over zijn eigen skillset of te weinig (tot geen) zelfvertrouwen heeft? Dan heb je campagnemateriaal nodig, die inspireert en tot de verbeelding spreekt. Dit is 100% noodzakelijk voor de doelgroep van NIVEA MEN DEEP (M18-34), aangezien zij meer ontvankelijk zijn voor Native Advertising ipv van de traditionele ‘send/push’ merkcommunicatie.
Het nieuwste online format van StukTV, genaamd (On)Mogelijk, bleek hierin de perfect EPIC match te zijn. Het hoe, waarom, de samenwerking, de impact en de do’s & dont’s worden tijdens deze parallelsessie op een inspirerende manier besproken.

Terug naar het programma.