Jordi vd Bovenkamp 400

Jordi van de Bovenkamp
Creative Director bij MediaMonks

Afgestudeerd als bouwkundig ingenieur en sinds 2011 actief in de wereld van de (online) reclame. Was tot oktober 2019 partner en creative director bij Boomerang Agency, werkte veel met merken als Heineken en Albert Heijn en is sinds december 2019 gestart als creative director bij MediaMonks Amsterdam. Jordi is soms op TV te vinden en is zeer actief op social media.

Mijn sessie

“For the laugh of advertising”

Of je het nu reclame noemt, influencer marketing, branded content, social content of virals: In mijn optiek is humor het állerbelangrijkste ingrediënt om een ‘commercieel gerecht’ te maken wat behapbaar, deelbaar en na te maken is. In deze presentatie laat ik voorbeelden zien van goede humor, hoop ik de zaal een beetje te kunnen laten lachen en achter te laten met een gevoel van: “Dat ga ik op wat voor wijze dan ook implementeren in mijn organisatie, project of privé-leven”.

Terug naar het programma.

Bestel je ticket