Joeri Van den Bergh, studeerde toegepaste economie aan de VLEKHO (Brussel) en volgde diverse opleidingen aan de Vlerick Business School en London Business School. Hij heeft ruime ervaring als onafhankelijk bestuurder bij onder meer de openbare omroep VRT, de Brusselse concertzaal AB en Sensoa. Daarnaast geeft hij ook les aan NHL Stenden Hogeschool, de Vlerick Business School & EHSAL Management School. Hij schreef ook diverse boeken over merken, marketing, jonge generaties, marketing communicatie en trends. Als oprichter en partner van InSites Consulting helpt hij organisaties en bedrijven internationaal om hun merken succesvol door het steeds veranderende businesslandschap te navigeren.

Are you connecting with the Next Generation?

Ruim 1 op 3 Nederlanders is 15-40 jaar. Ze zijn de Next Generation consumenten waarvan we vaak veronderstellen dat ze allemaal ‘überwoke’ zijn en een ‘purpose’ willen terugvinden in merken en hun content. Maar is dat echt zo? Joeri Van den Bergh toont a.d.h.v. nieuwe onderzoeksgegevens over Nederlandse jongeren dat het cliché niet altijd correct is en dat net andere creatieve haakjes rond innovatie, humor, gaming en identiteit het échte verschil kunnen maken tussen cringe en ziek.