Jesse Post 400

Jesse Post
Creative Director bij BrandBase

Jesse Post is Creative Director bij BrandBase, dat bekendstaat om grote en gedurfde merkactivatie campagnes op het gebied van evenementen, marketing, activaties, promoties en sponsorships. Al ruim 10 jaar is hij verantwoordelijk voor de creatieve conceptontwikkeling voor onder meer Shell, Heineken, ABN AMRO, Schiphol, ING Bank en eBay. Met als resultaat award-winning campagnes voor onder meer Shell’s Generation Discover Festival en een meetbare toename in merkbekendheid, merkvoorkeur en sales.

Mijn sessie

De oorlog om aandacht. En hoe je ‘m kunt winnen.

Durf aan te vallen om op te vallen. Dat is de rode draad in het verhaal van Jesse Post, Creative Director bij BrandBase. Met nationale en internationale voorbeelden van spraakmakende merkactivaties, waaronder de prijswinnende Game Changers-campagne voor ABN AMRO. Zo krijg je bruikbare tips & tricks hoe je de slag om de aandacht en voorkeur van de consument wint.

Terug naar het programma.

Houd me op de hoogte