jasper oelers

Jasper Oelers

Group Lead Digital Native Ad Alliance

Jasper Oelers werkt tien jaar in de media met een nadrukkelijke focus op digital advertising, influencer- en content marketing en digitale innovatie.

Binnen Ad Alliance is het zijn ambitie om ‘digital native’ (branded content) stevig op de kaart te zetten, met de overtuiging dat consumenten – en dus merken – steeds meer digitaliseren.

Mijn sessie

Baan-brekend: drie digitale trends waar je gisteren al mee had moeten beginnen

We staan aan het begin van de digitale roaring 20’s. Voor marketeers gaat de wereld de komende jaren écht veranderen. Merken zullen gedwongen worden om een actieve houding aan te nemen in hun content marketing strategie en nieuwe opkomende mediatypes en innovaties onderdeel te laten worden van hun mediaplannen. Tenminste, als ze relevant willen blijven bij Millennials en Generatie Z.

In deze sessie praat ik je bij over drie trends die een impact gaan hebben op onze content marketing strategieën: Podcasting, de Creator Economy en de disruptie door Voice Commerce & Media.

Terug naar het programma.