
Isaac Diepenhorst
Met meer dan dertien jaar ervaring in de bureauwereld en een brede kennis van online en social communicatie, weet Isaac Diepenhorst als geen ander hoe je een merk laat groeien. Als Lead Social & Content bij e-commerceplatform bol.com, is Isaac eindverantwoordelijk voor het creëren, maken en verspreiden van toffe creatieve videocontent.
Hoe bol.com hun doelgroep 6 minuten naar hun advertenties laat kijken
De branded videoserie en advertentiecampagne ‘Sterren Reviews’ combineert informerende entertainment met een ijzersterke targeting. De gouden formule van data en creativiteit zorgt ervoor dat de doelgroep geen genoeg kan krijgen. De kijker is gemiddeld bijna 6 minuten (52%) gekluisterd aan een aflevering - zelfs het paid publiek. Dit leidde tot 15.000 uur aan kijktijd per episode en een totaal van 10.8 miljoen minuten aan toegewijde aandacht direct in de doelgroep. Isaac Diepenhorst (bol.com) en Frank de Wit (Team5pm) vertellen hoe je stopt met het onderbreken waar men graag naar kijkt en start met het zijn waar men graag naar kijkt.