
Ingrid van der Werf
Als Head of Insights & Research is Ingrid verantwoordelijk voor onderzoek & analyse binnen RTL/Ad Alliance. Door data te combineren met onderzoek en menselijk inzicht genereert ze samen met haar team waardevolle inzichten die effectief bijdragen aan een optimale media-inzet, en aan kennis over doelgroepen, branches en advertentieproducten. Hiermee voorziet zij Ad Alliance en haar klanten van inspiratie en advies.
De gouden combinatie voor merkgroei; Branded Content en televisiecommercials
Hoe verover jij een plekje in het associatieve brein van de consument? Deze vraag houdt menig marketeer dagelijks bezig, maar het antwoord is niet simpel. Wij onderzochten het voor je, door de werking van branded content en traditionele advertising in kaart te brengen. Hoe? Met een kijkje door de ogen van de consument.
Deze sessie gaat dieper in op de effecten op mentale beschikbaarheid van adverteerders. We bieden niet alleen inzicht in het belang van de fit tussen de adverteerder en TV programma’s, maar ook de combinatie- en volgorde-effecten van Branded Content en televisiecommercials. Zo bieden we pragmatische tips om jouw merk te laten groeien.