Het einde van het jaar nadert en dat betekent ook dat we ons langzaamaan kunnen opmaken voor het Branded Content Event 2018, dat plaatsvindt op donderdag 1 februari in DeFabrique te Utrecht. We maken vast de balans op en stellen de eerste sprekers aan u voor.

Contentmarketing blijkt geen eendagsvlieg te zijn. Inmiddels omarmen de meeste merken het contentmarketing gedachtegoed en zijn marketeers zelf of samen met bureaus en exploitanten op zoek naar de sweet spot van contentmarketing voor hun merk. Tijdens het Branded Content Event 2018 bieden we onder leiding van dagvoorzitter Ronnie Overgoor via diverse keynotes en cases inspiratie en handvaten hoe je als marketeer goede content kunt ontwikkelen die waarde toevoegt aan je merk en tegelijkertijd geloofwaardig en vooral ook relevant is voor de doelgroep. Content is king and brand is queen!

Jay Acunzo
Bekroond podcaster en veelgevraagd keynote speaker Jay Acunzo (NYC) heeft gewerkt als digital media stateeg bij Google en als head of content bij meerdere startups, waaronder HubSpot. Nu is hij host en producent van meerdere webseries over de betekenis die mensen zoeken in hun werk. Zo typeert Salesforce hem als ‘savant in all things of creativity’ en Entrepeneur Magazine omschrijft zijn Unthinkable-podcast als ‘one of the hottest new podcasts out there’.

Wat we tijdens het BCE kunnen verwachten van deze energieke New Yorker? In een recent interview met MarketingTribune zei hij: ‘Ik spreek regelmatig op marketing events. Mijn talks gaan dan niet zozeer over marketing an sich, maar meer over de vraag: hoe om te gaan met – hoe ik het noem – dit ‘informatie tijdperk’. Er zijn zoveel vragen, zoveel antwoorden te vinden op het internet… Ga daar dus slim mee om. Wat ik marketeers probeer mee te geven is: probeer te denken vanuit een eigen opinie, niet vanuit wat je leest op het internet.’ Dat belooft veel goeds!

Komala Mazerant
Komala Mazerant is hoofddocent bij de opleiding Communicatie van de Hogeschool Rotterdam en verbonden aan kenniscentrum Creating010. Samen met docenten en studenten doet zij praktijkgericht onderzoek naar contentcreatie in online netwerken. Ze werkt intensief samen met het beroepenveld en de Hogeschool Utrecht in het tweejarig onderzoeksproject The Network is the Message. In dit project zijn er verschillende effectstudies gedaan naar branded content in online sociale netwerken. In februari verschijnt het boek ‘Inhaken op sociale media’ van uitgevery Haystack, waar Komala mede-auteur van is.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Early bird tickets