GijsV2-ZW_400

Gijsbregt Vijn
Lemon Scented Tea

Gijsbregt Vijn is managing director en oprichter van creative agency Lemon Scented Tea. Lemon Scented Tea bouwt merken met ‘the power of story’. De sleutel om consistent opvallende merken te bouwen is een centraal merkverhaal te vinden en deze in te zetten via geintegreerde campagnes, content & formats. Door het toepassen van de zelf ontwikkelde Brand Hero Approach op merken creëert Lemon Scented Tea sterke merken met een spannend verhaal. Lemon Scented Tea werkt voor merken zoals Nuon, Veloretti, Intercontinental Hotel Group, NederlandSchoon & KARWEI.

Mijn Workshop:

Creating brands with the power of story

De meeste merken kampen met een gebrek aan aandacht en betrokkenheid. Door de gefragmenteerde (digitale) wereld waar we in leven is het steeds moeilijker voor merken om de aandacht te grijpen, en de klant echt betrokken te maken bij je merk. Succesvolle merken vertellen een spannend verhaal met een mooie tegenstander.  Het spel tussen jouw merk, de held, en je tegenstander zorgt voor creatieve impact, relevantie en de broodnodige emotionele ‘engagement’. Alleen dan trek je echt de aandacht van mensen en kan je verhaal super snel gaan reizen in het leven van je doelgroep.

Tijdens deze workshop geeft spreker Gijsbregt Vijn waardevolle inzichten aan de hand van de door Lemon Scented Tea ontwikkelde Brand Hero Approach (zie filmpje). En worden er praktische, meteen toepasbare tips en tricks gegeven over hoe je spanning in je merkverhaal brengt en hoe je op consistente en opvallende manier dit verhaal tot leven brengt in het leven van consumenten.

Let op: voor deze workshop zijn maximaal 25 plaatsen beschikbaar. Daarom is voorregistratie verplicht.


Lemon Scented Tea – Brand Conflict Model.

Ga terug naar het programma

Bestel tickets