Als video-expert, Managing Director en Co-founder van Team5pm helpt Frank de Wit merken de inzet van online video te innoveren middels data research, contentproductie en distributie. Daarnaast, ontfermt hij zich over het reilen en zeilen van het videobureau. Met zijn achtergrond als producent van talloze videoproducties voor (inter)nationale merken, als Prime Video, PlayStation, GAMMA, KPN en Volkswagen, leeft en ademt Frank video.

Hoe bol.com hun doelgroep 6 minuten naar hun advertenties laat kijken

De branded videoserie en advertentiecampagne ‘Sterren Reviews’ combineert informerende entertainment met een ijzersterke targeting. De gouden formule van data en creativiteit zorgt ervoor dat de doelgroep geen genoeg kan krijgen. De kijker is gemiddeld bijna 6 minuten (52%) gekluisterd aan een aflevering - zelfs het paid publiek. Dit leidde tot 15.000 uur aan kijktijd per episode en een totaal van 10.8 miljoen minuten aan toegewijde aandacht direct in de doelgroep. Isaac Diepenhorst (bol.com) en Frank de Wit (Team5pm) vertellen hoe je stopt met het onderbreken waar men graag naar kijkt en start met het zijn waar men graag naar kijkt.