
Elzemieke Olsthoorn
Elzemieke Olsthoorn werkt niet voor niets al 18 jaar in de media. Bij onder andere Mediahuis, Sanoma en DPG Media heeft ze haar enthousiasme over marketing, onderzoek, campagnes en content kwijt gekund in diverse marketing- en managementfuncties. Sinds dit jaar is ze bij Abovo Maxlead aan de slag gegaan als Head of Content & Marketing, waar ze samen met het team van AM Beyond* creatieve contentconcepten en campagnes ontwikkelt.
De content paradox: Van fluïde definitie naar succesvolle strategie
Maakt content de marketing ambitie waar? Gaat er te veel budget naar contentproductie? Wat is de juiste balans in paid, owned, earned distributie? Werkt social media nog en is Tiktok terecht de grote groeier? Deze en andere vragen spelen in ons vak.
Abovo Maxlead deed samen met Markteffect onderzoek naar de kijk van marcom professionals op (branded) content vraagstukken. En hier kwamen verrassende inzichten uit!
Tijdens deze sessie lichten Daan en Elzemieke de onderzoeksresultaten toe en laten jullie reageren. Ook geven zij hun kijk op de stellingen. Welke lessen kun jij hier uit halen? Je komt gegarandeerd geïnspireerd en vol energie de zaal uit.