Ellen 400

Ellen van der Horst
Manager Content- en Communicatie Centraal Beheer zakelijk

Liefde voor het communicatievak. En over je liefde wil je graag veel vertellen. Het communicatievak is geen exacte wetenschap, gevoel en gezond verstand spelen een belangrijke rol. Na mijn studie bedrijfscommunicatie heb ik het vak echt geleerd aan reclamebureauzijde. Daarna ben ik met deze kennis aan de slag gegaan bij een A-merk in verzekeren, en ook een A-merk in communicatie. Bij Centraal Beheer gestart als communicatiespecialist in de zakelijke markt, daarna de overstap gemaakt naar merkcommunicatie. Daar heb ik de laatste 10 Even Apeldoorn bellen-campagnes ontwikkeld. Ruim een jaar geleden ben ik weer aan de slag gegaan in de BtoB markt, als manager content- en communicatie en sr. Brandmanager.

Mijn sessie

Hoe Centraal Beheer een merk bouwt in de zakelijke markt

Centraal Beheer heeft een ijzersterke positie in de particuliere markt. Wie kent Even Apeldoorn bellen niet? Toch valt er in de B2B-markt nog wel iets te winnen. Maar hoe bouw je aan een merk in de zakelijke markt? En bovenal: hoe ziet je contentstrategie er dan uit?

Terug naar het programma.

Houd me op de hoogte