
Douglas Voeten
Marketing & Ecommerce
Douglas Voeten is een marketing expert met meer dan 15 jaar ervaring. Hij krijgt een kick van nieuwe dingen proberen. Of het nu gaat om het bouwen van de eerste mobile-friendly campagne van ING, het uitzenden van de Oscars via een mobiele app van Veronica Magazine of het gebruiken van Deepfake technologie voor leadgeneratie bij Atradius Collections. Hij probeert door de combinatie van technologie en creativiteit succesvolle marketingconcepten te ontwikkelen.
Recentelijk is hij Perfect Dubs gestart, zij gebruiken AI om tv-commercials onzichtbaar na te synchroniseren. Hiermee maken ze het voor multinationals en bureaus mogelijk om één reclame in meerdere landen te gebruiken zonder de ervaring van de consument te verstoren met slechte nasynchronisatie.
AI en Marketing: a match made in heaven
You can’t stop the waves, but you can learn to surf
AI is here to stay, leer nu wat je er allemaal mee kunt zodat je voor de golf uit kunt paddelen.
We gaan in razend tempo door een reeks inspirerende en praktische toepassingen van AI in marketing. Van het creëren van synthetische video’s (deepfakes) tot het animeren een tekening in enkele minuten.
Je verlaat de zaal met tenminste één manier waarop je morgen AI gaat toepassen.