Daniel Langeveld400

Daniël Langeveld
Universal Music

Daniël Langeveld is manager brand partnerships bij Universal Music, deze afdeling UMGB is de inhouse creatieve hub van Universal Music en is verantwoordelijk voor de samenwerking met merken. Zijn achtergrond als muzikant en voorliefde voor merkstrategie zorgt voor een gedreven visie op merk en muziek. Zijn bloed gaat sneller stromen bij de kruisbestuiving tussen de muziekwereld en merken, met name als er sprake is van een blijvend effect. Universal Music is 10 jaar geleden al gedwongen om een digitale transformatie door te gaan, beide werelden kunnen veel van elkaar leren.

Mijn sessie:

Muziekstrategie voor Merken

Branded content is de strijd om tijd en attentie van de consument, het is van essentieel belang dat je je als merk dus goed profileert. Je weet wie je doelgroep is, je hebt duidelijke richtlijnen over je visuele attributen. Maar, hoe klink je eigenlijk als merk?

Een introductie op een muziek strategie voor merken.

Ga terug naar het programma

Bestel tickets