Daniel Kok startte zijn carrière in de TV-wereld bij o.a. IDTV en Advance. Als creatief strateeg werkte hij voor o.a. Sanoma en Mediahuis en als zelfstandig producent maakte hij animaties voor diverse merken. Na een korte periode als head of content bij mediabureau Abovo Maxlead, is hij terug bij LINDA. Daniel is co-host van de podcast Bakkie Media.

Van Tutjes tot Tomboys: de LINDA. methode

Bij ‘creating the content connection’ gaat het bovenal om menselijkheid. Kwetsbaar, ontwapenend, maar soms ook eigenwijs of ronduit ongemakkelijk. Daniel en Charlotte van LINDA. laten zien dat het helpt om merken door een menselijke bril te bekijken. Waar het ene merk een scherp randje heeft wat wellicht toegankelijker kan, moet een ander juist geholpen worden om uit haar schulp te komen. Bij branded content leggen we de link tussen merken en consumenten. Bij LINDA. omarmen we daarin de imperfectie. Waarom? Echte mensen zijn nu eenmaal niet feilloos en merken dus ook niet. Met lef verander je de wereld, maar als er geen liefde is, kom je nergens. En zonder lol is er geen bal aan. Aan de hand van een paar mooie voorbeelden laten we zien hoe wij hier in de praktijk mee omgaan.