
Charlotte Vermeer
Charlotte Vermeer, werkte in de reclamewereld voor verschillende internationale bureaus. In rollen als art director, creatief en strateeg maakte ze prijswinnend werk. Vanaf 2016 maakt Charlotte onderdeel uit van LINDA. waar ze de switch maakte naar Branded Content. Sinds haar komst kwam deze discipline tot wasdom, met impactvolle 360 graden campagnes, voor zowel LINDA. als LINDA.meiden, als resultaat.
Van Tutjes tot Tomboys: de LINDA. methode
Bij ‘creating the content connection’ gaat het bovenal om menselijkheid. Kwetsbaar, ontwapenend, maar soms ook eigenwijs of ronduit ongemakkelijk. Daniel en Charlotte van LINDA. laten zien dat het helpt om merken door een menselijke bril te bekijken. Waar het ene merk een scherp randje heeft wat wellicht toegankelijker kan, moet een ander juist geholpen worden om uit haar schulp te komen. Bij branded content leggen we de link tussen merken en consumenten. Bij LINDA. omarmen we daarin de imperfectie. Waarom? Echte mensen zijn nu eenmaal niet feilloos en merken dus ook niet. Met lef verander je de wereld, maar als er geen liefde is, kom je nergens. En zonder lol is er geen bal aan. Aan de hand van een paar mooie voorbeelden laten we zien hoe wij hier in de praktijk mee omgaan.