Linda sprekers

Amy Barratt-Jones
Senior Content Creative bij LINDA.

Amy Barratt-Jones werkt 10+ jaar als creatief waarvan de laatste 1,5 jaar als Senior Content Creative bij LINDA.hetbureau. LINDA. het bureau helpt merken met aandacht en conversie, dit door creatieve en effectieve campagnes te ontwikkelen. Altijd met lef en liefde door de makers van LINDA. Van een fictie serie met retail activatie voor WE fashion tot een augmented reality campagne voor Eyewish tot een openhartig gesprek over Vagina’s voor Canesten: Amy bedenkt het met Lef & Liefde. Daarnaast heeft ze altijd eigen ondernemingen gehad waarbij ze o.a. een gezonde nieuwe snack heeft geïntroduceerd en eigen sieradenmerk gelanceerd.

Sophie Lamkin
Sales Manager bij LINDA.

Sophie is als Sales Manager bij LINDA. onder andere verantwoordelijk voor het accountteam binnen de sales afdeling waarin ze samen met LINDA.het bureau en project managament mooie en succesvolle samenwerkingen aangaan met partners. Van een vliegtuig vol LINDA. lezeressen naar Milaan met TUI, tot gepersonaliseerde naamtruien met WE. Sophie werkt ruim 13 jaar in de media ensales, waarbij de laatste 5 jaar voor LINDA. – volgens Sophie het leukste mediamerk van Nederland!

Onze sessie

Het netwerkeffect: Hoe groter hoe beter, of zit dat toch anders?

LINDA. is sinds 1 jaar onderdeel van Talpa Netwerk.  Samen bereiken we per maand meer dan 84% van alle vrouwen van Nederland. Een goede basis om het Talpa Vrouwen Netwerk op te zetten. Maar dan ben je er nog niet, want mooie merken + een groot bereik = nog geen netwerk.  Een verhaal over de eeuwige frictie tussen creatie en commercie en het bouwen aan een netwerk; zonder wrijving geen glans.

Terug naar het programma.

Houd me op de hoogte