Bucket Boys 400x400
Leonie Belderbos 400x400

Bucket Boys

Het brutale en eigenwijze presentatie duo Thijs & Joep, alias Bucket Boys staat bekend om hun creatieve spraakmakende video’s. In korte tijd schoppen ze het tot een ware viral machine die niet zelden meer dan 100.000 views scoort.

De vrienden onderscheiden zich met out of the box ideeën en hun drang naar het onmogelijke. Ze draaien als DJ’s op Tomorrowland, zorgden met een vrachtwagen mest dat honderden mensen geld terug kregen van malafide keukenverkopers en fixten op creatieve wijze een meeting met Nederlands grootste media magnaat, John de Mol. Wat heeft geresulteerd in verschillende programma’s op SBS6.

Leonie Belderbos | Talpa Network

Leonie Belderbos is als Sales Manager werkzaam bij Social1nfluencers (onderdeel van Talpa Network). Zij vertegenwoordigen de 120 populairste premium content creators van Nederland. Dagelijks maken deze creators content voor miljoenen fans verspreid via YouTube en Instagram. Social1nfluencers biedt adverteerders de kans om aandacht te vragen voor hun producten of diensten door creators content te laten maken en deze te verspreiden. Zij weten als geen ander hoe je met influencers een succesvolle samenwerking opzet.

Onze sessie:
Influencers als creatieve content makers

De Bucket Boys zijn bekend geworden bij het grote publiek doordat zij SBS 7 oprichtten om in contact te komen met John de Mol. Inmiddels zijn zij aangesloten bij Talpa Network en geven zij samen met Leonie Belderbos (Sales Manager Social1nfluencers) hun visie op branded content en de ontwikkeling van influencer marketing. Aan de hand van een aantal cases laten zij zien wat wel en niet werkt.

Early Bird tickets