Spreker

Bram de Leeuw

Creative Strategy Director


&C the BrandStudio

Bram de Leeuw heeft bij verschillende (Internationale) Advertising Agencies gewerkt als creatief strateeg en vele campagnes ontwikkeld. Vanaf het eerste uur is Bram betrokken geweest bij de ontwikkeling en het neerzetten van &C, het lifestyle- en content-merk van Chantal Janzen. Naast het verder ontwikkelen en uitbouwen van &C als merk, is Bram binnen de succesvolle tak van &C “The BrandStudio” (eind)verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de branded content campagnes, voor een grote verscheidenheid aan opdrachtgevers. Van strategie, creatie tot en met de uitvoering en distributiestrategie.


Laten we de content wel een beetje luchtig houden

De wereld staat op z’n kop en is volop in beweging. We leven in een bizarre tijd, met polarisatie die al voelbaar is in je eigen achtertuin. Dan staan we ook nog eens aan het begin van misschien wel de meest impactvolle technologische innovaties die we ooit als mens zullen ervaren. Er is veel gaande en er heerst een zekere onrust en angst.

Juist nu, en nu zelfs meer dan ooit, geloven wij in de kracht van herkenbare, goed verteerbare, en vooral ‘entertaining’ branded content, met een relativerende knipoog naar het echte dagelijkse leven. En dat blijkt ook. Aan de hand van een aantal cases  laten we zien hoe wij met &C The BrandStudio de juiste snaar bij onze audiences raken door herkenbare ‘insights’ te vertalen naar toegankelijke en pakkende campagnes, die vooral en bovenal ook leuk zijn om naar te kijken.