
Bram de Leeuw
Bram de Leeuw heeft een lange carrière opgebouwd bij bij een reeks gerenommeerde advertising agencies en is werkzaamheid geweest in diverse rollen (creatief/ strateeg/client services). In 2015 heeft hij ondermeer samen met Chantal Janzen aan de wieg gestaan van het 360-graden content- & lifestyle platgorm &C en is als creatief-strateeg direct betrokken bij alle branded content campagnes die vanuit &C BrandStudio - de in[1]house content agency van &C - ontwikkeld worden.
Let Us Entertain You!
De Impact van Branded Entertainment Content
Native content, content marketing, branded content, sponsored content… er zijn zoveel begrippen en vormen om aan te geven dat het een betaald partnership betreft tussen merk en media/uitgever. Meestal met de doelstelling om met ‘storytelling’, een ‘emotionele laag’ toe te voegen aan het merk, en daarmee een diepere ‘connectie met doelgroep’ tot stand te brengen. Met het toevoegen van een onderscheidende entertainment-laag maak je juist impact en het verschil. Aan de hand van een aantal superleuke en vooral entertaining cases laten we zien hoe dat werkt, en hoe dat werkt bij merken en partnership waarbij je niet direct zo’n ‘entertainment-laag’ zou verwachten. Let Us Entertain You…!