Bob ten Berge

Bob ten Berge

Head of Strategy bij Talpa Social

Bob ten Berge werkt als Head of Strategy bij Talpa Social in Hilversum. Samen met zijn team van strategen, creatieven en data analisten, helpt hij merken & talenten voorop te blijven lopen door de nieuwste social media ontwikkelingen te combineren met marketing. “We combineren het ouderwets vertellen van creatieve verhalen met het beste van wat de technologie van vandaag te bieden heeft. Je gaat het pas zien als je het doorhebt!” Met meer dan 10 jaar ervaring in social advertising en een 100% digitaal DNA weet Bob wat er nodig is in de nieuwe digitale realiteit, jouw merk vooruit te helpen en nieuwe kansen te creëren.

Mijn sessie

NIVEA MEN DEEP presenteert “(On)mogelijk” in samenwerking met StukTV (Talpa Network)

Ongeacht wat de dag je brengt, met NIVEA MEN DEEP maak je elk moment onvergetelijk! Maar wat als de eindgebruiker twijfelt over zijn eigen skillset of te weinig (tot geen) zelfvertrouwen heeft? Dan heb je campagnemateriaal nodig, die inspireert en tot de verbeelding spreekt. Dit is 100% noodzakelijk voor de doelgroep van NIVEA MEN DEEP (M18-34), aangezien zij meer ontvankelijk zijn voor Native Advertising ipv van de traditionele ‘send/push’ merkcommunicatie.
Het nieuwste online format van StukTV, genaamd (On)Mogelijk, bleek hierin de perfect EPIC match te zijn. Het hoe, waarom, de samenwerking, de impact en de do’s & dont’s worden tijdens deze parallelsessie op een inspirerende manier besproken.

Terug naar het programma.