
Anne Marije de Vries Lentsch
Anne Marije startte haar carrière als marketeer van internationale media merken (Cosmopolitan, Marie Claire, Grazia) om vervolgens naar haar eerste liefde Cosmopolitan terug te keren als hoofdredacteur. Waarbij zij Cosmopolitan uitbouwde tot grootste millennial merk.
Met haar passie voor content, in combinatie met haar commerciële achtergrond, startte ze in 2018 de creatieve branded content hub Hearst Agency. Anne Marije heeft zich gespecialiseerd in content oplossingen, innovatie en performance. In 2020 werd zij Chief Commercial Officer waarbij zij naast de Agency de totale B2B sales afdeling overziet (waaronder ook affiliate partnerships). In 2021 is deze afdeling uitgebouwd met Hearst Live waar brand experiences in de vorm van events worden bedacht en georganiseerd. In 2022 zijn hier (digitale) activaties aan toegevoegd onder de naam Hearst e(X)perience. "We zijn erg enthousiast over deze lancering, omdat Hearst X een nieuwe dimensie zal toevoegen aan onze creatieve campagnes."
IMPACT BY EXPERIENCE: Hoe creëer je positieve impact?
Hoe een consumer first strategie, data gedreven werken en experiences samenkomen.
Hearst Netherlands is een multimediabedrijf dat is gegroeid van print publisher naar brand specialist. We hebben veel ervaring in het combineren van onze merken met die van partners om meer impact te genereren. Ons model, het user inspired content model, gebruikt emotionele intelligentie gebaseerd op data om onze doelgroep in beweging te brengen. Door onderzoek weten we dat consumenten het meeste van een merk onthouden wanneer ze zelf ervaringen met het merk opdoen. In 2022 hebben we daarom Hearst eXperiences opgezet waarbij online en offline ervaringen centraal staan. Maar hoe genereer je impact met experiences? En vooral hoe doe je dat op een slimme manier die beklijft? We delen inzichten over hoe onze consumer first strategie, data gedreven werken en experiences samenkomen.