Anne Marije de Vries-Lentsch

Anne Marije de Vries Lentsch

CCO-Chief Commercial Officer Hearst Netherlands

Anne Marije startte haar carrière als marketeer van internationale media merken (Cosmopolitan, Marie Claire, Grazia) om vervolgens naar haar eerste liefde Cosmopolitan terug te keren als Hoofdredacteur. Waarbij zij Cosmopolitan uitbouwde tot grootste millennial merk.
Met haar passie voor content in combinatie met haar commerciële achtergrond startte ze in 2018 de creatieve branded content hub ‘ Hearst Agency. Anne Marije heeft zich gespecialiseerd in content oplossingen, innovatie en performance. In 2020 werd zij Chief Commercial Officer waarbij zij de B2B afdeling overziet. In 2021 is deze afdeling uitgebouwd met Hearst Live waar brand experiences in de vorm van events worden bedacht en georganiseerd.

Mijn sessie

Hoe je met branded content de consument in beweging brengt.

We laten aan de hand van inzichten, methoden, cases en learnings zien hoe je met een content campagne een doelgroep in beweging zet. Waar data een belangrijk onderdeel is van de media business, zien we een nieuwe ontwikkeling. De doelgroep in beweging brengen; een experience bieden. In een tijd waar er intense concurrentie is op aandacht, moeten we steeds beter worden om impact te hebben op doelgroepen. We weten dat mensen zich niet meer in 1 x verbinden aan een merk, dit gaat in stapjes. Met het user inspired content model maak je branded content die informeert, inspireert en vervolgens activeert.

Hearst Netherlands is een multimediabedrijf dat gelooft in de kracht van content en de consument centraal stelt. We willen met onze producten en diensten onze consumenten helpen om meer uit het leven te halen.

Terug naar het programma.