THE EVOLUTION OF CONTENT

In elke evolutie is sprake van strijd. Wie is de beste? Juist op het gebied van content marketing is het zaak top of mind te worden en blijven. We zien allemaal de trends in de evolutie. Er is een shift van kwantiteit naar kwaliteit. Dankzij data kun je de content veel persoonlijker maken. Facebook gaat de strijd aan met YouTube. We gaan van push naar pull: hoe maak ik mijn merk geliefd en creëer ik echte engagement? Hoe schaak ik op het veld van social media met vluchtige content op Instagram en in de livestream video’s op Facebook en Snapchat?

Tickets

Bezoekers 2018

‘’Goed congres vol met inspiratie en praktische handvatten om branded content succesvol toe te passen in je organisatie’’

Deelnemer editie 2018

‘’De APK voor elke media-professional’’

Deelnemer editie 2018

Laatste nieuws

31 januari 2018

BCE18: kom naar de EndemolShine-quiz

Ook dit jaar staat interactiviteit voorop tijdens het Branded Content Event, aanstaande donderdag in DeFabrique. Zo is -naast een line-up van interessante keynotes- Rik van de […]
30 januari 2018

Wouter van Rijn (TMG): ‘Influencer marketing is een nog onvoldoende geslepen diamant’

Wouter van Rijn is een van de sprekers op het Branded Content Event (a.s. donderdag in DeFabrique) en is bij de Telegraaf Media Groep werkzaam binnen […]
24 januari 2018

Léon Happé (Universal): ‘Marketeers denken te veel in campagnes’

Kensington staat op Branded Content Event 2018, donderdag 1 februari in DeFabrique te Utrecht. Niet om te spelen, maar om -samen met Léon Happé (A&R director […]

Sponsors

  • Endemol Shine Nederland

Partner B2B Track

Early bird tickets