Branded Content Event

Contentmarketing blijkt geen eendagsvlieg te zijn. Inmiddels omarmen de meeste merken het contentmarketing gedachtegoed en zijn marketeers zelf of samen met bureaus en exploitanten op zoek naar de sweet spot van contentmarketing voor hun merk.

In die ontdekkingstocht wordt vaak een aantal strategische kaders en keuzes overgeslagen en duikt men geregeld direct de executie in. Content maken is op zich ook niet moeilijk. Zeker niet met de vele gevestigde en nieuwe contentmakers in de markt.

Lees meer

Event informatie

  • Datum: 1 februari 2018
  • Locatie: DeFabrique - Utrecht
  • Prijs: € 425,-

Tickets

Normaal tarief

425

  • Altijd geldig
  • Meld je nu aan

Abonnee tarief

325

  • MarketingTribune abonnees
  • Twinkle Plus abonnees

Laatste nieuws

18 januari 2018

Kensington op Branded Content Event 2018

Breaking: voor het BCE18, donderdag 1 februari in DeFabrique te Maarssen, hebben we samen met Universal Music de grootste rockband van Nederland weten te strikken. Leon […]
15 januari 2018

Eunice Koekkoek: ‘McDonald’s is always open for good times’

Eindelijk, het Branded Content Event staat weer voor de deur. Op donderdag 1 februari weten naar verwachting 600 marketeers de DeFabrique in Maarssen te vinden voor […]
5 januari 2018

‘Content maken kan iedereen, maar hóe doe je dat?’

Het Branded Content Event staat voor de deur. Hoe ontwikkel je als marketeer nu echt goede content, die ook nog eens waarde toevoegt aan het merk […]

Sponsors

  • Endemol Shine Nederland

Partners

  • 3MO
Bestel tickets