THE EVOLUTION OF CONTENT

In elke evolutie is sprake van strijd. Wie is de beste? Juist op het gebied van content marketing is het zaak top of mind te worden en blijven. We zien allemaal de trends in de evolutie. Er is een shift van kwantiteit naar kwaliteit. Dankzij data kun je de content veel persoonlijker maken. Facebook gaat de strijd aan met YouTube. We gaan van push naar pull: hoe maak ik mijn merk geliefd en creëer ik echte engagement? Hoe schaak ik op het veld van social media met vluchtige content op Instagram en in de livestream video’s op Facebook en Snapchat?

Tickets

Laatste nieuws

7 januari 2019

Ronnie Overgoor: ‘Het blijft voor marketeers lastig om niet over zichzelf te praten’

Het Branded Content Event staat weer voor de deur. Op donderdag 31 januari krijgen marketeers in DeFabrique te Utrecht de laatste trends in contentmarketing voorgeschoteld. We […]
2 januari 2019
Branded Content Event

Marieke Nijhoff (NS): ‘Mijn verhaal gaat over verleiden’

Het Branded Content Event staat weer voor de deur. Op donderdag 31 januari krijgen marketeers in DeFabrique de laatste trends in contentmarketing voorgeschoteld. We blikken vast […]
28 december 2018
Branded Content Event

Eva van Reijmersdal: ‘Roep om transparantie in branded content steeds groter’

Het Branded Content Event staat weer voor de deur. Op donderdag 31 januari krijgen marketeers in DeFabrique de laatste trends in contentmarketing voorgeschoteld. We blikken vast […]

Sprekers

Paul Smit

Filosoof & Cabaretier


Eva van Reijmersdal

Docent / Onderzoeker


 

Quotes bezoekers 2018

‘’Goed congres vol met inspiratie en praktische handvatten om branded content succesvol toe te passen in je organisatie’’

Deelnemer editie 2018

‘’De APK voor elke media-professional’’

Deelnemer editie 2018

Bezoekers 2018

100% NL • A Friend of Mine (DEPT) • ABN AMRO • AFAS Live • ANWB • Beiersdorf • Bison International • BMW • C&A • Centraal Beheer • Coop • De Persgroep • De Speld • Dyson • Efteling • EndemolShine • Energiedirect.nl • Ernst & Young Nederland LLP • Essent • FD Mediagroep • Femme Fab • Fitchannel • Gall&Gall • Grand Vision • GroupM • GSK • Happinez • Happy Stories BV • Hearst Magazines Netherlands • Heineken • Herôme Cosmetics BV • Hogeschool Rotterdam • Hogeschool van Amsterdam • Huawei Mobile • IDTV • Iglo • ING • Jumbo • Kruidvat • Lemon Scented Tea • Lotto • Lovechock • Mannenmedia B.V. • Margriet • Marktplaats • McDonald's • Mediacom • Menzis • Miele • Mindshare • MOJO • Mood for Magazines BV • Nederlandse Loterij • NRC • Nuon • Pensioenfonds Zorg & Welzijn • Persgroep Nederland • Peugeot • Philips • Playstation • Quince • Rabobank • RIDE • Roompot Recreatie Beheer • Royal Canin • RTL • Samsung Electronics Benelux BV 8 Sanoma Media Netherlands BV • Schiphol Group B.V. • Scotch & Soda • SEAT • Specsavers • Sportstation • Staatsloterij • Talpa Radio • Talpa TV • Tele2 • The Walt Disney Company • TMG • Transavia • TUI Nederland NV • Unicef • Unilever Nederland B.V. • Universal Media • Universal Music • Vereniging Rembrandt • VICE • Vice Media Benelux • Vifit • Vodafone N.V. • Voetbal International • Volkswagen • Vriendenloterij • VSM • WPG Media • XITE Networks • Zilveren Kruis

Sponsors

Partner B2B Track

Bestel tickets