Eefje Gubbens | BrandDeli

Sprekers

Eefje Gubbens is accountmanager in het Brand Partnerships team van BrandDeli. Het BrandDeli Brand Partnerships team levert tailormade oplossingen in zowel programma als commerciële zendtijd om de doelstellingen van de adverteerder te behalen.

5 vragen aan Eefje

1. Waarom mogen mensen jullie presentatie niet missen?
Omdat je als marketeer heel graag wil weten hoe je van een creatief concept van het reclamebureau de doorvertaling kan maken naar media die perfect past in het umfeld van jouw doelgroep. Sven Vening en ik geven jullie het antwoord...

2. Wat is jullie tip voor de beste content?
Maak content die past in een omgeving waar het vanzelfsprekend voelt voor de doelgroep en daarnaast inspireert of activeert.

3. Wat vinden jullie van de uitspraak van Seth Godin: ‘’contentmarketing is in de toekomst de enige marketing die overblijft’’?
Ik ben het eens met het feit dat contentmarketing óók de toekomst is, maar geloof niet dat dit de énige marketing is die overblijft. Mijn visie is dat je met een mix van inspirerende en effectieve mediamiddelen op een 360 graden manier de doelgroep het beste kan bereiken. Dit gaat in de toekomst niet veranderen.

4. Hoe denken jullie content, innovatief en effectief te houden binnen het merkverhaal van jullie bedrijf?
BrandDeli is een mediabedrijf dat verantwoordelijk is voor de verkoop van lineaire en digitale TV-merken en online platformen van o.a. 24Kitchen, Comedy Central, Discovery, FOX, FOX Sports, MTV, National Geographic, Nickelodeon, Spike, TLC en VICELAND. Tevens representeert BrandDeli de onlineplatformen Vice, Twitter, Mychannels en van De Persgroep.

Doordat BrandDeli een campagne op zoveel verschillende platformen / mediatypen kan distribueren, wordt de doelgroep van je merk bereikt. Daarnaast bieden wij onze adverteerders de mogelijkheid aan om de door BrandDeli geproduceerde content ook te gebruiken voor hun paid, owned en earned media. Op deze manier is elke campagne 360 graden.

5. Wanneer is content, goede content in jullie ogen?
Goede content is het juiste antwoord op de doelstellingen van je merk, en geplaatst in het umfeld van de doelgroep die je wilt bereiken. Als met de content dan ook nog emotie of affiniteit oproept, is wat mij betreft de cirkel rond. 

Sponsors

  • Talpa Radio
  • BrandDeli
  • Clipit
  • De Persgroep
  • Endemol
  • Lemon Scented Tea
  • MPG Logo
  • RTL Nederland
  • Sanoma/SBS
  • TMG
  • Universal Music Group & Brands
  • Voetbal International

Partners

  • MarketingTribune Content
  • MarketingTribune Media
  • Marketingfacts