Gijsbrecht Brouwer

Sprekers
Spreekt tijdens:
Paneldiscussie
Gijsbregt Brouwer is een veel gevraagd internationaal spreker en trendwatcher op het gebied van sport en food. Hij is dé expert op het gebied van sport, food en media.
In 2010 heeft Gijsbregt de sportmarketing blog voor Nederland opgericht: Sportnext.nl. In 2014 lanceerde hij De Buik en in 2015 Livescope. Gijsbregt won meerdere vakprijzen en werd in december 2010 uitgeroepen tot Online Mediaman van het jaar.
Vanuit zijn bedrijf Týrsday, begeleidt hij atleten, artiesten en merken met het online delen van hun avonturen en het verwerven van inkomsten via het internet. Hiervoor ontwikkelde hij samen met Mathys van Abbe diverse modellen voor het bereiken en betrekken van mensen online, waarbij echtheid en vertrouwen voorop staan.
Ook ontwikkelde Gijsbregt innovatieve projecten voor TVM, Unilever, Rabobank, Delta Lloyd, EY, AD, Sanoma, KNVB, UEFA, NOC*NSF en de marathon van Rotterdam. Hij coacht eveneens startups in de sport- en foodwereld.
Eerder was hij zelf topsporter: hij heeft tien jaar lang topsportervaring als selectielid van de Nederlandse langlaufselectie. Gijsbregt is vaak rennend langs de Maas te vinden. Het liefst doet hij dat in combinatie met het testen van gadgets en outfits die het rennen leuker maken.

Sponsors

  • Talpa Radio
  • BrandDeli
  • Clipit
  • De Persgroep
  • Endemol
  • Lemon Scented Tea
  • MPG Logo
  • RTL Nederland
  • Sanoma/SBS
  • TMG
  • Universal Music Group & Brands
  • Voetbal International

Partners

  • MarketingTribune Content
  • MarketingTribune Media
  • Marketingfacts