Jos van den Bergh | Renault Nederland N.V.

Sprekers
Spreekt tijdens:
Paneldiscussie
Jos van den Bergh (17 mei 1973) bekleedt sinds maart 2008 de functie van Manager Marketing Communication bij Renault Nederland is in die hoedanigheid verantwoordelijk voor alle reclamecampagnes, de digital activiteiten, de social media kanalen en media-inkoop van de merken Renault en Dacia. Hij leidt een 360 graden marketingcommunicatieafdeling en stuurt tevens de reclame- en mediabureaus van Renault aan. In de afgelopen jaren zette Renault onder zijn leiding een bewuste verandering van een redelijk traditioneel naar een new media focused mediabeleid in. Voorbeelden daarvan zijn de consistente aanwezigheid van Renault op YouTube met daarbij ook de twee wekelijkse YouTube serie ‘Renault Life’, structurele 360 graden branded content samenwerkingen met de grote mediapartijen in Nederland en structurele implementatie van datamanagement als onderdeel van de marketingcommunicatiestrategie. Eerder werkte Van den Bergh 4 jaar als campagnemanager bij Renault Nederland en daarvoor tussen 2000 en 2008 in drie verschillende communicatiefuncties waaronder Public Relations bij Peugeot Nederland. Van den Bergh is daarmee niet alleen al bijna 17 jaar werkzaam in het marketingcommunicatievak maar ook binnen de Franse auto-industrie. In 2016 was Jos van den Bergh tot slot Esprix jurylid voor de durables en ook dit jaar neemt hij weer plaats in de jury van deze toonaangevende reclameprijs.

Sponsors

  • Talpa Radio
  • BrandDeli
  • Clipit
  • De Persgroep
  • Endemol
  • Lemon Scented Tea
  • MPG Logo
  • RTL Nederland
  • Sanoma/SBS
  • TMG
  • Universal Music Group & Brands
  • Voetbal International

Partners

  • MarketingTribune Content
  • MarketingTribune Media
  • Marketingfacts